Pozdravljeni!

V začetku oktobra ste brali najin prihod in prvi teden na otoku Mahone. Obljubili sva vam nadaljevanje v prihodnjem tednu, vendar sva bili preveč zaposleni s samim raziskovanjem otoka in sva čisto pozabili na vas … En mesec po sami izmenjavi pa sva polni novih izkušenj in vtisov, ki bi jih radi delili z vami.

Med tednom sva ob 8h zjutraj začenjali z najino prakso v domu starejših občanov. Stanovalcem sva pomagali pri jutranji negi, kasneje pa pri zajtrku in kosilu. Med 10. in 12. uro pa sva se udeležili fizioterapije, delovne terapije, sodelovali sva pri prevezah ran in se družile s stanovalci v njihovem prostem času. Stanovalci in osebje so naju zelo lepo sprejeli in vsi so bili zelo prijazni. Že prvi dan najine prakse sva se soočili z garjami – parazitska kožna nalezljiva bolezen. Najprej sva se zelo ustrašili, a sva se s časoma privadili. Bili sva zelo pazljivi, uporabljali sva osebno varovalno opremo in se naučili kako ravnati z njimi.

Vikende in popoldneve po praksi sva izkoristili za raziskovanje otoka in različne aktivnosti, ki jih Menorca ponuja. Raziskali sva večino lepših plaž, različna mesta in podeželje otoka. Najina najljubša plaža je bila Cala Binibequer, ki je bila od najinega stanovanja oddaljena le 40 minut vožnje z avtobusom in sva jo obiskali kar 4-krat. To je bila tudi najina zadnja plaža, ki sva jo obiskali v najinem zadnjem dopoldnevu na Menorci.

Tretji teden sva se odpravili na enourno dogodivščino s konji. V skupini 8-ih ljudi iz različnega konca sveta smo se odpravili skupaj z dvema vodičema do prečudovite peščene plaže Cala Macarella.

En teden kasneje pa sva se odločili raziskati Menorco pod površjem. Odšli sva na vodeni ogled jame Sa Cova de S’aigua, v kateri se nahaja turkizno-modro obarvano jezero, katero pa ni v celoti sladko, saj je skupaj z rovi povezano z morjem.

V zadnjih dneh na otoku Menorca, sva raziskali mesto Ciutadella, poizkusili paelljo, odšli na še zadnjo večerjo z Špankami in izkoristili še zadnje trenutke.

Najino potovanje se je tako zaključilo 26. oktobra pozno zvečer, ko sva leteli nazaj proti Benetkam. Midve sva v celotnem mesecu zelo uživali, izvedeli in naučili sva se veliko novega, raziskali nov otok in spoznali nove prijateljice. Zelo sva veseli, da sva imeli priložnost izmenjave prav na ta del sveta, saj je bila prečudovita in si jo bova zapomnili za celo življenje.